You are currently viewing قیر حلبی
قیر حلبی

قیر حلبی

امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی قیر حلبی بپردازیم.قیر حلبی مخصوص کسانی هست که در مصارف گوناگون نیاز به مقدار کمی قیر دارند مناسب می باشد در جهت رفاه حال مصرف کنندگان قیربرتر بزرگترین تولید کننده انواع قیر در تهران میباشد.در این مقاله ضمن معرفی قیر حلبی, شما را با قیر چیست؟, مزیت های قیر حلبی, ویژگی های قیر حلبی, قیمت قیر حلبی 17 کیلویی, قیمت قیر کوچک  و وزن قیر سطلی را  آشنا میکنیم.

قیر چیست؟

قیر به عنوان یک ماده چسبنده و ضدآب بسیار مفید است و در صنایع مختلف استفاده می‌شود همچنین در روسازی، قیر به عنوان ماده‌ای برای ترکیب کردن با مواد دیگر مانند آسفالت استفاده می‌شود تا جاده‌ها و سایر سطوح را مقاومت بیشتری در برابر عوامل آب و هوایی و ترافیک ایجاد کند.این عایق رطوبتی معروف حالت خمیری شکل و سیاه رنگ دارد که در ساختمان‌ سازی به عنوان یک ضدآب و جزئی از مواد عایق استفاده می‌شود تا مانع نفوذ آب به داخل ساختمان شود.

به طور کلی، قیر به دلیل ویژگی‌های چسبنده، ضدآب، و مقاومت در برابر عوامل خارجی، یکی از مواد اصلی در صنایع مختلف است که تأثیرات مثبتی روی عملکرد و مقاومت مواد دارد و امروزه از آن استفاده گسترده ای در زمینه عایق کاری ساختمان می شود.

قیربرتر را بهتر بشناسید

مجموعه قیربرتر با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش قیر و ایزوگام در سطح کشور، اکنون آماده خدمت رسانی از طریق وب سایت و شبکه های مجازی می باشد.

قیر حلبی چیست ؟

قیر حلبی یک نوع از قیرهای معروف می‌باشد که در ظرف‌های مخصوص با وزن پایین‌تر به فروش می‌رسد که اصطلاحاً به آن ظرف‌ها حلب گفته می‌شود. این ظرف‌ها وزنی حدود ۱۷ کیلوگرم دارد و مناسب کسانی است که می‌خواهند سرویس‌های بهداشتی و حمام خود را عایق‌بندی کنند.

دلیل استفاده از قیر حلبی در سرویس‌های بهداشتی و یا حمام این است که مشتری در این زمان نیاز به قیر کمتری برای عایق کاری کامل سرویس‌های بهداشتی خود دارد. به همین دلیل است که در این مواقع قیر در ظرف‌هایی با ظرفیت کمتر مانند حلب ریخته می‌شود تا با صرفه‌جویی در هزینه، مشتری بتواند قیر مناسب خود را برای عایق کاری تهیه کند.

انواع مختلف قیر حلبی چگونه است ؟

اگر درباره قیری که در حلب ریخته می‌شود اطلاعات کافی ندارید و یا به زبان ساده درباره انواع مختلف “قیر حلبی” اطلاع ندارید بهتر است بدانید که قیر حلبی به دو صورت می‌باشد. به گفته وب سایت معتبر قیر برتر که یکی از بزرگترین فروشندگان عایق رطوبتی است، معمولا برای پر کردن حلب از قیر شل و یا مخلوط استفاده می‌شود. این بدین معنا است که شما می‌توانید قیر شل و یا قیر مخلوط را به صورت حلبی خریداری کنید زیرا به دلیل آنکه وزن پایین‌تری دارد مناسب برای استفاده در انواع سرویس‌های بهداشتی است.

مطالب پیشنهادی: لیست قیمت قیر

مزیت های قیر حلبی

قیر حلب نوعی قیر با کیفیت است که در داخل کشور کاربرد های زیادی دارد و همینطور میتوانید از شرکت قیر برتر قیر حلب با کیفیت را خریداری کنید.برخی از مزیت های این قیر عبارتند از:

  • قیر 60.70 حلب 15 کیلویی از مزایای زیادتری برخودار است.
  • قیر حلب نوعی قیر کاربردی است که در ساختمان سازی استفاده میشود.
  • مهمترین کاربرد های این محصول میتوان در ساختمان سازی و عایق کاری اشاره کرد.
  • از قیر حلب برای تولید انواع عایق ها مانند ایزوگام و قیر گونی استفاده میشود.
  • این نوع قیر در سبته بندی حلبی است و به همین منظور استفاده از ان راحت است.
  • همچنین توجه به نوع قیر سیار مهم است چرا که انواع قیر ها در بسته بندی حلبی قرار می گیرند.
  • قیر حلب کاربرد های زیادی در تولید اسفالت و جاده سازی و تولید اسفالت مهم ترین کاربرد این محصول می باشد.
  • این نوع مظورف را میتوان   در قسمت های مختلف ساختمان به اسانی حمل کرد.
  • به دلیل وزن کم و کوچک بودن ظرف به راحتی قابل حمل به مناطقی که امکان عبور خودرو در انها نمیباشد.
  • این نوع قیر چون در فلز قرار میگیرد سریع ذوب میشه و برای املاسیون دیوار پشت بام و همچنین قیر گونی و زیر کار ایزوگام کاربرد دارد.
  • با قیر حلب عملیات قیر گونی به اسانی انجام میشود.
قیر 5 کیلویی
قیر 5 کیلویی

ویژگی های قیر حلبی

  • وزن بسیار کمی دارد و کاملاً سبک است که می‌توان نتیجه گرفت مناسب برای عایق سازی مکان‌هایی است که متراژ پایین تری دارد و نیاز به قیر کمتری است.
  • به دلیل سبک بودن و وزن پایینی که دارد حمل آن ساده شده است و به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.
  • قیمت کاملاً ارزان و مناسبی دارد که اگر می‌خواهید مکان کوچکی در منزل خود را عایق کنید، به دلیل سبک بودن وزن آن قیمت مناسبی پیدا کرده است.
  • به دلیل آنکه در حلب ریخته شده است باعث شده در مذاب کردن آن هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و به راحتی می‌توانید آن را به حالت خمیری شکل در بیارید و از آن استفاده کنید.
  • از بهترین قیرهای موجود در فروشگاه قیر برتر برای قیر حلبی استفاده می‌شود و برای پر کردن آن از قیر پالایشگاهی درجه یک استفاده می‌شود.

مطالب پیشنهادی: قیر بشکه ای 60 70

قیمت قیر حلبی 17 کیلویی

قیر حلبی ۵ کیلویی از لحاظ قیمت بسیار منصفانه و ارزان قیمت می‌باشد و همانطور که اشاره شد مناسب برای عایق کاری در مکان‌هایی است که متراژ پایینی دارد و با کمترین میزان قیر هم می‌توان آن را عایق‌بندی کرد. قیر حلب ۵ کیلویی به دلیل آنکه وزن بسیار پایینی نسبت به قیرهای بشکه‌ای دارد، در نتیجه قیمت آن بسیار ارزان قیمت است و با صرف هزینه ناچیز می‌توان آن را تهیه کرد. یک لیست از جدیدترین و به روزترین قیمت‌های عایق رطوبتی در وب سایت معتبر قیر برتر تهیه شده است که می‌توانید با مراجعه به آن از آخرین لیست قیمت قیر حلبی با خبر شوید.

قیمت قیر کوچک  

قیمت قیر حلب به صورت مذاب در انواع بشکه های کوچک و بزرگ به فروش میرسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیر بشکه ای کوچک متوانید با مشاورین شرکت قیربرتر تماس حاصل فرمایید.مناسب ترین قیمت روز قیر حلب 17 کیلو یی در اندازه ی کوچک به صورت شل و مخلوط را از ما بخواهید.همینطور که در بالا هم گفتیم کلا قیمت قیر به قیمت نفت جهانی و دلار بستگی داره و قیمتی ثابتی نداره.

چرا قیر برتر؟!

دلیل اینکه سالهاست مشتریان عزیز قیر برتر را انتخاب میکنند در چیست؟ تفاوت قیربرتر با سایرین در چیست؟ دکمه را لمس کنید!

نتیجه گیری

ما در این مقاله به معرفی کامل قیر حلبی پرداختیم جهت کسب اطالاعات بیشتر میتوانید در بخش کامنت با ما در میان بگذارید . امیدوارم که مطالب ارائه شده درباره قیر حلب،برای شما کاربران گرامی مفید بوده باشد. و از معالعه این مقاله ازتون متشکریم.

آماده پاسخ هستیم! 👌

کارشناسان مجموعه قیر برتر در خدمت شما هستند، سوالات خود را ز ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها