Read more about the article انواع قیر
انواع قیر

انواع قیر

قیر به سه دسته عمده تقسیم بندی می‌شود که هر کدام کاربردها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. اما به طور کلی با یکدیگر تفاوت‌های بارزی دارند که می‌توان نتیجه گرفت دلیل این تفاوت‌ها باعث دسته‌بندی آنها شده است. انواع قیر معمولا از نظر گرانروی و میزان کشش با یکدیگر تفاوت دارند و به گفته شرکت قیر برتر که تخصص زیادی در این زمینه دارد، معمولاً تفاوت‌های انواع قیر در درجه نفوذ و نقطه اشتعال آن هم می‌باشد.

ادامه خواندنانواع قیر

فروش اینترنتی گونی کنفی

گونی کنفی چیست؟ امروزه گونی کنفی کاربردهای بسیاری دارد و فروش اینترنتی گونی کنفی بسیار رایج است. یعنی از اقسانقاط کشور میتوان گونی کنفی را…

ادامه خواندنفروش اینترنتی گونی کنفی
Read more about the article هزینه ایزوگام پشت بام
هزینه ایزوگام پشت بام

هزینه ایزوگام پشت بام

یکی از مهم‌ترین نکات بعد از خرید ایزوگام اصل دلیجان میباشد که حتماً باید نصب ایزوگام خود را به یک فرد متخصص در این حوزه بسپارید تا بتواند با استانداردهای لازم ایزوگام را در محل مورد نظر شما نصب کند. در این مقاله می‌خواهیم درباره هزینه نصب ایزوگام و هزینه ایزوگام پشت بام صحبت کنیم‌.

ادامه خواندنهزینه ایزوگام پشت بام
Read more about the article قیمت عایق ایزوگام
قیمت عایق ایزوگام

قیمت عایق ایزوگام

عایق ایزوگام یکی از عایق های معروف و مشهور می باشد که امروزه مورد استفاده مصرف کنندگان برای جلوگیری از نفوذ آب در ساختمان ها استفاده می شود. قیمت عایق ایزوگام بستگی به چند عامل مهم دارد که قبل از خرید ایزوگام باید حتماً به آن ها توجه کنید که در ادامه این مقاله به تمامی موارد موثر در قیمت عایق ایزوگام اشاره خواهیم کرد.

ادامه خواندنقیمت عایق ایزوگام
Read more about the article مراکز فروش قیر ساختمانی
مراکز فروش قیر ساختمانی

مراکز فروش قیر ساختمانی

شرکت فروش عایق رطوبتی قیربرتر یکی از بزرگترین مراکز فروش قیر ساختمانی در ایران و همچنین در سطح استان تهران است. این شرکت با ۴۰ سال سابقه فروش قیر در تهران به یکی از بزرگترین نمایندگی های مجاز فروش قیر ساختمانی در تهران تبدیل شده است که می توانید با خیال آسوده عایق رطوبتی مورد نظر خود را از این شرکت خریداری نمایید.

ادامه خواندنمراکز فروش قیر ساختمانی
Read more about the article اصالت ایزوگام
اصالت ایزوگام

اصالت ایزوگام

یکی از مراکز فروش ایزوگام اصل شرکت قیر برتر است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت ایزوگام و همچنین خرید ایزوگام با  اطمینان از اصالت ایزوگام با ما تماس بگیرید.

ادامه خواندناصالت ایزوگام
Read more about the article لیست قیمت قیر
لیست قیمت قیر

لیست قیمت قیر

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که قیمت نهایی تمامی عایق های رطوبتی نظیر قیر، رابطه مستقیمی با نوسان قیمت نفت جهانی دارد.علاوه برآن بهتر است بدانید قیمت دلار هم در قیمت گذاری قیر نقش اساسی دارد.پس می توان نتیجه گرفت که قیمت قیر هرروز درحال تغییر است.

ادامه خواندنلیست قیمت قیر

پایان محتوا

صفحات بیشتری برای بارگیری وجود ندارد