You are currently viewing ایزوگام وطن گستر دلیجان

ایزوگام وطن گستر دلیجان

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل ایزوگام وطن گستر دلیجان (Vatan Gostar Dilijan) بپردازیم. این شرکت پر توان طی سالیان گذشته توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب، در بین تولید کنندگان عایق بندی، چهره ای کاملا شناخته شده از خود برجای بگذارد. ایزوگام وطن گستر دلیجان یکی از بهترین ایزوگام های موجود در بازار محسوب می شود که با استفاده از فناوری های روز جهانی، خود را تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات عایق کاری در کشور تبدیل کرده است. برای آشنایی کامل با مزایا و ویژگی های ایزوگام وطن گستر دلیجان با ما همراه باشید.

ویژگی های ایزوگام وطن گستر دلیجان

ایزوگام وطن گستر دلیجان  یکی از پیشتازان صنعت تولید عایق های رطوبتی در ایران به شمار می آید که در این قسمت می خواهیم ویژگی های آن را معرفی کنیم.یکی از اصلی ترین مزیت ها و ویژگی های تولیدات این برند، استفاده از قیر و الیاف افزودنی بسیار با کیفیت می باشد که باعث می شود محصول ارائه شده، کاملا مقاوم و با کیفیت باشد.همچنین از آنجایی که کشور ما به عنوان کشوری چهار فصل شناخته می شود و دارای آب و هوای مختلفی است، انتخاب ایزوگام وطن گستر دلیجان برای عایق کاری پروژه های خود، انتخابی بسیار مطمئن به حساب می آید.

چون به گفته کارشناسان شرکت قیر برتر، ایزوگام های این شرکت در مقابل برف و باران و افتاب شدید، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و همین موضوع باعث افزایش طول سازه و عایق می شود.از دیگر ویژگی های این ایزوگام می توان به نصب آسان و چسبندگی بالای آن اشاره کرده که همین امر مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل سازه می شود. همچنین این شرکت به تمامی استاندارد های ملی و بین المللی پایبند است و نا گفته نماند که محصولات این شرکت به لحاظ زیست محیطی نیز دارای مزیت هایی می باشند و در تولید آن اصول حفاطت از محیط زیست رعایت می شود.

مشخصات فنی ایزوگام وطن گستر دلیجان

اگر درباره مشخصات فنی این ایزوگام اطلاعاتی ندارید بهتر است بدانید که این ایزوگام 42 کیلوگرم وزن دارد و طول آن به طور کامل 10 متر است.ایزوگام وطن گستر دلیجان ضخامتش 4 میلی متر می باشد و به گفته شرکت قیر برتر این ایزوگام از ضخامت خوب و بالایی برخوردار است.از دیگر مشخصات مهم و ضروری این ایزوگام مربوط به مدت ضمانتش است که این ایزوگام به طور کامل 10 سال ضمانت دارد تا مشتریان با خیال آسوده این ایزوگام را تهیه کنند.

لیست قیمت انواع ایزوگام

برای مشاهده و آگاهی از آخرین قیمت های انواع ایزوگام و عایق های رطوبتی دکمه زیر را لمس کنید. تمامی قیمت ها به روز می باشد.

خرید ایزوگام وطن گستر دلیجان در تهران

از آنجایی که تهران به عنوان پایتخت و پر جمعیت ترین شهر کشور شناخته می شود، شرکت ها و تامین کنندگان زیادی در حوزه فروش محصولات عایق کاری مشغول به کار است. همانطور که در بالا اشاره شد، “ایزوگام وطن گستر دلیجان” بخاطر برخورداری از کیفیت و مقاومت بالا انتخابی ایده آل برای مهندسان و پیمانکاران می باشد. شرکت قیر برتر به عنوان نمایدگی رسمی این برند، ایزوگام وطن گستر را به مناسب ترین قیمت بازار عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه یا با تماس با مشاورین ما، اقدام به خریدی مطمئن کنید.

مقایسه ایزوگام وطن گستر دلیجان با سایر محصولات بازار

ایزوگام وطن گستر اصل دلیجان با استفاده از ویژگی های خاص خود به عنوان رقیبی جدی برای سایر شرکت ها می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های این شرکت نسبت به سایر شرکت ها، قیمت مناسب و اقتصادی آن است که باعث شده تبدیل به یکی از پر فروش ترین ایزوگام های بازار شود. یکی از راه های اطمینان به محصول مورد نظر، داشتن گارانتی است که این ایزوگام با گارانتی 10 ساله عرضه می شود. همین امر به نوعی تضمین کننده کیفیت محصول است و به خاطر همین است که محبوبیت خوبی بین مشتریان پیدا کرده است.

مطالب پیشنهادی: ایزوگام بهتره یا قیر؟

ایزوگام ساده و فویل دار وطن گستر دلیجان

ایزوگام ساده و فویل دار از انواع تولیدات این شرکت معتبر به شمار می آیند که هر کدام وِیژگی های خاص خود را دارند که در این قسمت می خواهیم برایتان بازگو کنیم.ایزوگام ساده این شرکت به ایزوگامی گفته می شود که لایه فویل از آن کاملا حذف شده و فقط دارای قیر و الیاف پلیمری می باشد و لایه دیگری ندارد. از این نوع ایزوگام بیشتر در قسمت های داخلی پروژه، مانند دیواره های داخلی، فونداسیون، کف آشپزخانه و … استفاده می شود که در معرض بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید قرار ندارد.

در آن سو ایزوگام فویل دار وطن گستر هم به ایزوگامی گفته می شود که یک لایه آلمینیوم بر آن اضافه شده است تا از لایه های زیرین در مقابل اشعه آفتاب حفاظت کند و به بقیه لایه ها آسیبی نرسد. وجود فویل در این ایزوگام باعث می شود که عایق بندی طول عمر بیشتری داشته باشد. ایزوگام فویل دار وطن گستر دلیجان به عنوان ایزوگامی مناسب برای عایق بندی پشت بام، دیواره های خارجی و سرویس بهداشتی محسوب می شود.

خرید ایزوگام وطن گستر دلیجان
خرید ایزوگام وطن گستر دلیجان

آیا ایزوگام وطن گستر مناسب پشت بام است؟

همانطور که می دانید، انتخاب ایزوگام برای پشت بام از اهمیت ویژه ای برخورداراست. چون پشت بام جزو دیواره خارجی سازه محسوب می شود و همیشه در معرض بارش های مختلف، نور خوردشید و تابش اشعه UX قرار دارد. از این رو توصیه می شود که برای عایق بندی پشت بام از ایزوگام تک لایه استفاده نشود، چون امکان دارد در برابر شرایط جوی مختلف ترک بخورد و باعث ورود آب و رطوبت به داخل سازه شود.

یکی از فاکتور های لازم برای عایق بندی پشت بام، ضخامت ایزوگام به کار رفته در آن است، پبشنهاد می شود از ایزوگام وطن گستر دلیجان، که 3.8 میلی متر ضخامت دارد، استفاده شد. همچنین استفاده از ایزوگام فویل دار وطن گستر دلیجان که در اکثر مناطق آب و هوایی کشور جوابگو است، می تواند باعث افزایش طول عمر عایق کاری پشت بام و در نهایت باعث سالم ماندن سازه شما بشود.اگر هر گونه سوال درباره هزینه ایزوگام کردن پشت بام یا قصد خرید ایزوگام وطن گستر دلیجان را داشتید می توانید با کارشناسان شرکت قیر برتر تماس حاصل فرماید.

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی جامع و کامل ایزوگام وطن گستر دلیجان  پرداختیم و و اشاره شد که این ایزوگام یکی بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام های داخل بازار است که اکثر فاکتور های لازم را برای عایق بندی پروژه های صنعتی و عمرانی را در هر شرایط آب و هوایی کشور دارد. شما نیز اگر از ایزوگام وطن گستر دلیجان استفاده کردید می توانید تجربیات خود را در بخش کامنت ها با ما اشتراک بگذارید.

آماده پاسخ هستیم! 👌

کارشناسان مجموعه قیر برتر در خدمت شما هستند، سوالات خود را ز ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها