You are currently viewing بهترین ایزوگام برای پشت بام
بهترین ایزوگام برای پشت بام

بهترین ایزوگام برای پشت بام

اگر در هنگام خرید عایق ایزوگام به نکات مهم توجه نکنید و بدون هیچ اطلاعی ایزوگام را تهیه کنید ممکن است آب به راحتی به داخل ساختمان شما از پشت بام نفوذ کند که در این مواقع حتماً باید با بهترین ایزوگام برای پشت بام آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین ایزوگام برای پشت بام خود را تشخیص دهید و در هنگام خرید هیچ مشکلی نداشته باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند نمایش فهرست محتوا

خصوصیات بهترین ایزوگام برای پشت بام چیست ؟

پشت بام یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی در تمامی ساختمان است که باید به طور کامل عایق‌بندی شود که عایق‌بندی پشت بام با ایزوگام یکی از اصلی‌ترین کارهای ساختمان سازی است. شما باید در هنگام خرید این عایق رطوبتی به نکات مهم و ویژه‌ای توجه کنید زیرا عایق رطوبتی ایزوگام دارای انواع و مدل‌های مختلفی می‌باشد که اگر درباره خصوصیات و ویژگی‌های هر کدام از آنها توجه نکنید ممکن است نتوانید بهترین ایزوگام برای پشت بام منزل خود را پیدا کنید.

در نتیجه یک ایزوگام با کیفیت باید بتواند تمامی منافذ موجود در پشت بام منزل شما را پر کند و با کیفیت بالایی که دارد باید بتواند از نفوذ آب به داخل خود به طور کامل جلوگیری کند که از خصوصیات مهم یک ایزوگام با کیفیت و مرغوب می‌باشد.

مشخصات فنی ایزوگام

مواردی مانند ضخامت، وزن، نوع قیر، و پلیمرهای به‌کاررفته از عوامل مهم در کیفیت ایزوگام هستند. ضخامت ایزوگام باید در حدی باشد که به خوبی پشت‌بام را در مقابل نفوذ باران و برف و سایر عوامل محافظت کند ولی نباید به اندازه‌ای باشد که پشت‌بام بیش از اندازه سنگین شود. به طور معمولا ضخامت مناسب ایزوگام بین 3 تا 5 میلیمتر است.

 میزان انعطاف‌پذیری ایزوگام

وقتی که ایزوگام روی سطح مورد نظر اجرا می‌شود، اگر انعطاف لازم را داشته باشد، در سرما و گرمای بیش از اندازه هوا، دچار شکست نمی‌شود و آسیب نمی‌بیند. علاوه بر آن، باید میزان چسبندگی ایزوگام پشت‌بام به سطح مورد نظر مانند آسفالت، بتن و یا هر سطح دیگری، قابل ملاحظه باشد، به گونه‌ای که بعد از نصب، دچار نشتی و یا نفوذ رطوبت نشود.

منطقه جغرافیایی

آب و هوای منطقه اجرای پروژه، تاثیر مهمی در انتخاب ایزوگام برای پشت‌بام دارد.به گفته کارشناسان معتبر قیر برتر، اگر در منطقه سردسیر هستید باید مقاومت آن در مقابل دمای پایین و سرما زیاد باشد و اگر در منطقه گرمسیر هستید، باید در مقابل یو وی مقاوم باشد. 

برند ایزوگام

با تحقیق و بررسی انواع برندهای موجود در بازار و مقایسه مزایا و معایب هرکدام و جمع‌بندی نهایی می‌توان یک برند معتبر در صنعت ایزوگام را انتخاب کرد. همچنین بررسی نظرات مشتریان در وب‌سایت های مختلف مانند قیر برتر دیدگاه مناسبی معمولا به ما می دهد و می‌توانیم انتخاب خوبی داشته باشیم.

مواد اولیه ایزوگام

طبق گفته نمایندگی اصلی ایزوگام دلیجان، ایزوگام برای پشت‌بام باید از مواد اولیه‌ای ساخته شده‌باشد که کیفیت بالایی داشته‌باشد. پلیمرهایی که در آن استفاده شده‌است، باید به گونه‌ای باشد که استحکام ایزوگام در شرایط مختلف فیزیکی و شیمیایی را بالا ببرد و نوع قیری که به کار می‌رود باید خلوص زیادی داشته باشد و از نوع پالایشگاهی استفاده شود.

تحمل فیزیکی و شیمیایی ایزوگام

از آنجا که ایزوگام پشت‌بام معمولا در معرض شرایط مختلف آب و هوایی(هوای سرد و گرم)، مواد شیمیایی، فشار و ضربه، مانند بارش تگرگ و اشعه آفتاب و یو وی قراردارد، میزان تحمل آن در شرایط مختلف اهمیت زیادی دارد. ایزوگام‌های با کیفیت دارای لایه‌هایی هستند که از آن حفاظت می‌کند و دیرتر صدمه می‌بیند.

 عمر مفید ایزوگام

شما باید از جایی ایزوگام پشت‌بام را بخرید که در صورت وجود هرگونه مشکل بتوانید آن را پیگیری نمایید. پس فروشنده‌ای را انتخاب کنید که ضمانت‌نامه معتبر به شما ارائه دهد و همواره پشتیبان شما باشد و در واقع آن شرکت به کار خود اطمینان داشته باشد.اگر ایزوگام با کیفیت را از فروشندگان معتبر خریداری نکنید، ممکن است ساختمان شما دچار مشکلات جدی در نفوذ آب به داخل شود.

انتخاب مشاور معتبر

کارشناسان خبره در حوزه عایق کاری رطوبتی می توانند شما را در انتخاب بهترین ایزوگام برای پشت‌بام یاری دهند. آنتها تجربیات زیادی در موارد مشابه داشته‌اند. شما می توانید با شرکت قیربرتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان بهره‌مند شوید.

بهترین ایزوگام پشت بام

بهترین ایزوگام پشت بام، ایزگام فویل‌دار برند دلیجان می‌باشد که دارای فویل است و فویلدار بودن این ایزوگام باعث آن شده است که آب نتواند به راحتی به داخل سقف نفوذ کند. همچنین ایزوگام فویل‌دار دلیجان چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و به راحتی از روی پشت بام کنده نمی‌شود که نشان از مرغوب بودن و با کیفیت بودن آن دارد.

همچنین ایزوگام دلیجان به دلیل آنکه ضمانت ۱۵ ساله دارد باعث شده جزو بهترین ایزوگام برای پشت بام باشد زیرا به دلیل کیفیت بالایی که در تمامی محصولات خود دارد نشان داده است بهترین عایق‌های رطوبتی می‌باشد و به همین دلیل است که تمامی محصولات خود را به طور کامل ۱۵ سال تماماً ضمانت کیفیت می‌کند و جزو معروف‌ترین و بهترین ایزوگام برای پشت بام است.

بهترین ایزوگام برای پشت بام مناطق سردسیر

بهترین ایزوگام برای پشت بام مناطق سردسیر باید ایزوگامی باشد که بتواند به راحتی در برابر سرمای بسیار زیاد مقاومت خوبی نشان دهد و طول عمر بالایی داشته باشد. ایزوگامی که باید در مناطق سردسیر کشور استفاده شود باید ضخامت بسیار زیادی داشته باشد و در کنار ضخامت بالا وزن استانداردی هم داشته باشد.

اگر برای تولید ایزوگام از قیر پالایشگاهی استفاده شود باعث می‌شود کیفیت ایزوگام بسیار بیشتر شود و در این مواقع مناسب برای استفاده در مناطق سردسیر می‌باشد. به گفته کارشناسان مجرب قیر برتر که توزیع کننده اصلی ایزوگام می‌باشد، اگر می‌خواهید منزل خود را که در مناطق سردسیر است ایزوگام کنید پیشنهاد می‌شود از ایزگام بام گستر که به صورت فویل دار است استفاده کنید تا هیچ مشکلی در هنگام بارندگی و در فصل سرما به وجود نیاید.

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام خود آن دسته از ایزوگام‌هایی است که باید به طور کامل مقاومت بالایی در برابر هر نوع تغییرات آب و هوایی داشته باشد. اگر ایزوگام نتواند در برابر سرما و گرمای بیش از حد مقاومت نشان ندهد می‌توان نتیجه گرفت که مناسب برای استفاده در پشت بام نمی‌باشد.

در این مواقع پیشنهاد می‌شود از ایزوگام فویل‌دار صادراتی که از کیفیت بسیار بالا و ضخامت خوبی برخوردار است برای پشت بام خود استفاده کنید تا هم در برابر گرما مقاوم باشد و هم در برابر بارندگی و سرمای بیش از حد. پس می‌توان نتیجه گرفت که بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، ایزوگام فویلدار دلیجان ی‌باشد که می‌توانید آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای از قیر برتر تهیه کنید.

لیست قیمت انواع ایزوگام

برای مشاهده و آگاهی از آخرین قیمت های انواع ایزوگام و عایق های رطوبتی دکمه زیر را لمس کنید. تمامی قیمت ها به روز می باشد.

بهترین برند ایزوگام برای پشت بام

انتخاب بهترین و برترین برند در هنگام خرید ایزوگام برای پشت بام یکی از مهم ترین کارهای است که باید حتماً با مشاوره اصولی انجام دهید و اگر بدون هیچ اطلاعی برندهای فرعی و ضعیف را خریداری کنید ممکن است نتیجه مطلوبی را مشاهده نکنید و ضررهای بسیار زیادی را تجربه کنید. تجربه ۱۵ ساله شرکت قیر برتر که جزو قدیمی‌ترین فروشگاه‌های عایق رطوبتی در ایران است نشان داده است که بی شک برند دلیجان بهترین برند برای ایزوگام کردن پشت بام محسوب می‌شود.

این برند تمامی محصولات خود را ضمانت کیفیت و اصالت می‌کند و جزو قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده ایزوگام در ایران محسوب می‌شود. پس در پاسخ به این سوال که بهترین برند ایزوگام برای عایق کردن پشت بام کدام است باید بگوییم که قطعاً ایزوگام دلیجان برترین و با کیفیت‌ترین آن است.

بهترین ایزوگام پشت بام مناطق معتدل

بهترین ایزوگام برای پشت بام مناطق معتدل آن دسته از ایزوگام‌هایی است که بتواند مقاومت بالایی در محدوده دمایی صفر تا ۸۰ درجه سانتیگراد در آن منطقه داشته باشد. به عنوان مثال بخشی از مناطق مرکزی و شمالی کشور که از آب و هوایی معتدل برخوردار هستند حتماً باید از این دسته از ایزوگام‌ها برای پشت بام خود استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. این ایزوگام‌ها حتی می‌تواند در برابر گرمای بیش از حد هم از خود مقاومت بالایی نشان دهد و در برابر نور خورشید به طور کامل مقاوم است.

قبل از خرید ایزوگام پشت بام برای مناطق معتدل حتماً باید با یک مشاور متخصص که در این زمینه تخصص بسیار زیادی دارد مشورت کنید تا ایزوگام اشتباهی را برای منطقه خود خریداری نکنید. پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر با شماره تماس‌هایی که در این صفحه ثبت شده است برای مشاوره رایگان “بهترین ایزوگام برای پشت بام” تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین و برترین ایزوگام برای پشت بام را خریداری کنید.

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیر

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری برای استفاده در پشت بام و یا سقف‌ها آن دسته از ایزوگام‌هایی می‌باشد که بتواند به طور کامل در برابر نور خورشید و گرمای بسیار زیاد تحمل قابل قبولی داشته باشد و به هیچ وجه در گرما خراب نشود. اگر یک ایزوگام خوب نتواند در گرما و مناطق گرمسیر مقاومت خوبی داشته باشد باعث می‌شود که منافذی درون آن ایجاد شود که به مرور زمان باعث نفوذ آب به داخل آن می‌شود و باعث آب دادن پشت بام و سقف منزل‌ها می‌شود.

به گفته کارشناسان با تجربه قیر برتر،اگر شما ساکن مناطق گرمسیر هستید و می‌خواهید پشت بام منزل خود را ایزوگام کنید پیشنهاد می‌شود از ایزوگام‌های فویل‌دار گرمسیر دلیجان استفاده کنید که جزو “بهترین ایزوگام برای پشت بام” می باشد.

مرغوب ترین مارک ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان جزو معروف‌ترین و بهترین ایزوگام پشت بام موجود در ایران می‌باشد که دارای مدل‌های مختلفی است و هر کدام در کیفیت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. اگر به دنبال بهترین ایزوگام برای پشت بام می‌گردید که مارک دلیجان باشد پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر با کارشناسان با تجربه و با سابقه قیر برتر تماس بگیرید.

اما به طور کلی طبق تجربه چندین ساله وب سایت عایق رطوبتی قیر برتر، ایزوگام‌های بام گستر دلیجان و همچنین ایزوگام سپهر گستر دلیجان جزو مرغوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات ایزوگام دلیجان می‌باشد که مناسب برای استفاده در پشت بام است و با کیفیت بسیار بالایی که دارد باعث شده جزو بهترین ایزوگام برای پشت بام هیچ مشکلی در عایق‌بندی پشت بام‌ها وجود نداشته باشد و مشتریان به راحتی می‌توانند با استفاده از این ایزوگام‌ها در پشت بام خود از کیفیت آن راضی شوند به هیچ عنوان آب به داخل ساختمان و سقف نفوذ نمی‌کند.

بهترین ایزوگام پشت بام
بهترین ایزوگام پشت بام

هزینه ایزوگام پشت بام

هزینه ایزوگام برای پشت بام به چند عامل مهم بستگی دارد که اولین آن مربوط به کیفیت و نوع ایزوگام خریداری شده توسط شما می‌باشد. ایزوگام‌های دلیجان در کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود که هر کدام قیمت متفاوتی نسبت به دیگر ایزوگام‌ها دارند که می‌توانید همین حالا با مراجعه به لیست قیمت تمامی ایزوگام‌ها در وب سایت قیر برتر از آخرین نرخ و قیمت این عایق رطوبتی با خبر شوید. همچنین هزینه نصب ایزوگام هم از دیگر نکات مهم می‌باشد که باید به آن هم توجه کنید.

اگر می‌خواهید هزینه کلی و دقیق عایق سازی پشت بام خود را بدانید کافی است متراژ دقیق پشت بام خود را به کارشناسان قیر برتر همین حالا ارسال کنید تا در لحظه هزینه ایزوگام برای پشت بام شما را محاسبه کنند‌.

هزینه کلی ایزوگام کردن پشت بام به چه چیزی بستگی داره؟

  • با توجه به متراژ شما هرچقدر متراژ بیشتر باشد قیمت ایزوگام کردن بیشتر می‌شود.
  • فویل دار بودن یا فویل دار نبودن ایزوگام در قیمت آن تاثیر گذار است.
  • گرمسیر بودن یا سردسیر بودن ایزوگام در قیمت مهم است.
  • مارک ایزوگام خریداری شده در قیمت و کیفیت مهم است.

مراحل ایزوگام کاری پشت بام

  1. برآورد متراژ دقیق پشت بام.
  2. بررسی بودجه موجود و دریافت مشاوره رایگان از وب سایت قیر برتر.
  3. انتخاب نوع ایزوگام بر اساس بودجه و انتخاب برند ایزوگام.
  4. خرید بهترین ایزوگام برای پشت بام منزل و تمیز کردن کامل پشت بام‌
  5. پیدا کردن نصاب با تجربه برای ایزوگام کردن پشت بام.
  6. نصب ایزوگام به بهترین نحو ممکن در پشت بام.

بهترین زمان برای ایزوگام پشت بام

اگر شما ساکن مناطق سردسیر هستید باید هرچه سریع‌تر به فکر نصب ایزوگام پشت بام منزل خود باشید. شما باید بهترین ایزوگام برای پشت بام خود را هرچه سریع تر تهیه کنید زیرا در مناطق سردسیر امکان آب دادن به داخل سقف بسیار زیاد است و باید هرچه سریع‌تر پشت بام را به طور کامل با استفاده از بهترین ایزوگام عایق‌سازی کنید. در این مواقع پیشنهاد می‌شود اگر شما ساکن مناطق سردسیر هستید حتماً باید قبل از فصل پاییز یعنی در فصل تابستان به فکر عایق کردن کامل پشت بام با استفاده از ایزوگام باشید.

در آن سو اگر شما ساکن مناطق گرمسیر کشور هستید می‌توانید در فصل پاییز هم عایق‌سازی پشت بام خود را انجام دهید اما نباید منتظر رسیدن فصل زمستان باشید زیرا طبق تجربه وب سایت قیر برتر در این مواقع به احتمال فراوان به دردسر می‌افتید.


سوالات متدوال FAQ

  • بهترین ایزوگام برای پشت بام چه ایزوگامی است؟

    بهترین ایزوگام برای پشت بام ایزوگامی است که فویل‌دار باشد و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار باشد و با ضخامت بالا بتواند در تمامی مناطق آب و هوایی مثمر ثمر باشد.

  • بهترین برند ایزوگام برای پشت بام کدام است ؟

    بهترین و با کیفیت‌ترین برند برای عایق کردن پشت بام طبق تجربه، ایزوگام‌های برند دلیجان می‌باشد و مناسب برای عایق کردن دیواره‌ها و پشت بام منزل‌ها است.

  • ایزوگامی که برای پشت بام استفاده می‌شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    ایزوگامی که برای پشت بام خود استفاده می‌کنید باید از ضخامت فوق العاده بالایی برخوردار باشد و علاوه بر آن باید دارای ضمانتنامه کتبی کیفیت و اصالت کالا باشد تا با خیال آسوده در پشت بام از آن استفاده شود.

  • بهترین زمان برای ایزوگام کردن پشت بام چه زمانی است ؟

    بهترین زمان برای نصب کردن ایزوگام در پشت بام زمانی است که هیچ گونه رطوبتی در هوا وجود نداشته باشد و باید در فصلی عایق کردن پشت بام انجام شود که بارندگی وجود نداشته باشد که می‌توان نتیجه گرفت بهترین زمان برای نصب ایزوگام در فصل تابستان و پاییز است.


نتیجه گیری

در این صفحه به طور کامل به مرغوب‌ترین ایزوگام برای پشت بام اشاره شد که متوجه شدید چه نوع ایزوگامی باید برای پشت بام خود استفاده کنید تا هیچ آبی نتواند به داخل ساختمان و سقف منزل شما نفوذ کند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز برای مشاوره رایگان درباره ایزوگام کردن پشت بام با کارشناسان معتبر قیر برتر در تماس باشید. همچنین می‌توانید تمامی سوالات مربوطه درباره ایزوگام کردن پشت بام را از نمایندگی مجاز ایزوگام دلیجان در بخش کامنت همین صفحه بپرسید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمامی آنها پاسخ دقیق داده شود.

آماده پاسخ هستیم! 👌

کارشناسان مجموعه قیر برتر در خدمت شما هستند، سوالات خود را ز ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

منبع: renoquotes.com
5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها