You are currently viewing گونی کنفی
گونی کنفی

گونی کنفی

همان‌طور که می‌دانید گونی کنفی یکی از گونه های عایق بندی می باشد که امروزه برای عایق کردن در ساختمان ها مورد استفاده پیمانکار ها قرار می گیرد. برای عایق کردن سرویس های بهداشتی و همچنین حمام علاوه بر قیر از گونی کنفی هم استفاده می‌شود زیرا گونی یک لایه ضخیم بر روی عایق رطوبتی ایجاد می‌کند و مانع نفوذ آب به داخل عایق می شود یکی از بزرگ‌ترین مزیت های این عایق رطوبتی محسوب می شود. در این مقاله می‌خواهیم درباره گونی چتایی و همچنین گونی کنفی به طور کامل صحبت کنیم تا بتوانید بهترین عایق رطوبتی را انتخاب کنید.

گونی کنفی از کجا بخرم

همانطور که مشاهده کردید گونی کنفی یکی از مهمترین عایق های رطوبتی در هنگام عایق کردن ساختمان و سرویس های بهداشتی می باشد زیرا زمانی که قسمتی که در ساختمان شما بیشتر با آب سروکار دارد شما حتماً باید لایه ضخیمی را به همراه گونه ایجاد کنید تا آب نتواند به هیچ عنوان به داخل ساختمان نفوذ کند. گونی کنفی با الیاف های ریزی که دارد مانع ورود آب به داخل ساختمان می شود و همچنین عمر مفید طولانی دارد و بهترین گزینه برای استفاده در عایق رطوبتی میباشد.

اما شاید براتون سوال پیش بیاید که از کجا باید گونی عایق بندی را تهیه و خریداری کرد. در پاسخ به این سوال مهم بهتر است بدانید که شما حتماً باید تمامی عایق های رطوبتی خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که در ادامه به یکی از معتبرترین فروشگاه های فروش عایق رطوبتی اشاره خواهیم کرد‌.

لیست قیمت گونی قیرگونی

برای مشاهده و آگاهی از آخرین قیمت های انواع مختلف گونی قیرگونی: گونی کنفی، گونی چتایی دکمه زیر را لمس کنید. کلیه قیمت ها به روز می باشد.

مطالب پیشنهادی:گونی چتایی ایرانی

قیمت گونی کنفی سنگری

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مشتریان عزیز پیش بیاید این است که هنگام خرید عایق های رطوبتی به این مشکل بر خواهید خورد که قیمت گونی کنفی و یا گونی چتایی چقدر است و چه هزینه ای را باید برای تهیه این عایق رطوبتی پرداخت کرد. در پاسخ به این سوال مهم بهتر است بدانید که گونی عایق بندی به چند عامل مهم در قیمت گذاری خود بستگی دارد تمامی آن ها باعث افزایش و یا کاهش این عایق می شود.

از مهمترین دلایلی که باعث میشود قیمت تمامی عایق های رطوبتی از جمله “گونی کنفی” نوسان داشته باشد این است که قیمت دلار و ارز جهانی هر روز تغییر میکند. همان‌طور که می‌دانید گونی چتایی درجه یک از کشورهای خارجی به داخل ایران وارد می شود پس می توان نتیجه گرفت که خرید عایق رطوبتی با استفاده از دلار انجام می‌شود که هر روز قیمت دلار تغییر می‌کند و در قیمت‌گذاری تمامی عایق های رطوبتی از جمله گونی قیرگونی تاثیرگذار است.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که باعث نوسان داشتن عایق های رطوبتی میشود قیمت نفت جهانی است زیرا تمامی عایق های رطوبتی با استفاده از نفت تولید می‌شوند که باعث نوسان داشتن این عایق رطوبتی می شود‌‌.

چرا قیر برتر؟!

دلیل اینکه سالهاست مشتریان عزیز قیر برتر را انتخاب میکنند در چیست؟ تفاوت قیربرتر با سایرین در چیست؟ دکمه را لمس کنید!

گونی قیرگونی
گونی قیرگونی

قیمت گونی کنفی متری

بهتر است بدانید که واحد اندازه گیری گونی کنفی یارد می باشد و زمانی که شما می خواهید این عایق رطوبتی را خریداری کنید حتماً باید با توجه به واحد اندازه گیری یارد این عایق رطوبتی را خریداری کنید. یکی از مهمترین نکاتی که قبل از خرید این عایق یعنی گونی عایق بندی باید توجه کنید این است که بهتر است بدانید گونی دارای چند درجه کیفیت می باشد و همچنین چند کشور این عایق رطوبتی را تولید می کنند که تمامی آنها با هم متفاوت است.

کشورهای معروف تولید کننده این عایق معمولاً بنگال و پاکستان می باشد و در بعضی از مواقع شرکت هند نمونه های از این عایق را تولید میکنند که به گفته شرکت قیر برتر گونی بنگال جزوه معروف ترین و باکیفیت ترین گونه ها در ساختمان سازی میباشد که شما میتوانید به طور مستقیم از قیر برتر تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی: گونی چتایی ایرانی

فروش اینترنی گونی کنفی

اگر شما قصد به خرید گونی کنفی گرفته اید اگر میخواهید از گونی عایق بندی برای عایق کردن سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کنید می توانید این عایق رطوبتی را با بالاترین کیفیت موجود در بازار به طور مستقیم و بدون واسطه از قیر برتر خریداری کنید. این شرکت با سالها تجربه کاری در زمینه فروش و توزیع عایق های رطوبتی در تهران به یکی از بزرگترین شرکت‌های توزیع کننده تبدیل شده است.

از مزیت های این شرکت ارسال تمامی محصولات و عایق های رطوبتی به شهر تهران و ایران می باشد. همچنین تمامی عایق های رطوبتی از جمله گونی ضمانت استاندارد و کیفیت کالا می شوند تا با خیال آسوده به توانید خرید خود را از این سایت تکمیل کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور کامل به گونی قیرگونی اشاره شد و متوجه آن شدید که گونی کنفی نقش بسیار مهمی را در عایق بندی ساختمان دارد.شما می توانید تمامی سوالات خود را درباره گونی از کارشناسان ما در بخش کامنت بپرسید.

آماده پاسخ هستیم! 👌

کارشناسان مجموعه قیر برتر در خدمت شما هستند، سوالات خود را ز ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

منبع: parsbehin.com